faq_teacher

1. Для реєстрації у системі Вам необхідно отримати від керівництва школи персональний код запрошення (інвайт код).

Зверніть увагу, що вчителі та батьки заходять у систему через різні веб-адреси.

Для учителівhttps://admin.smart-school.com.ua/ .

Для батьківhttps://journal.smart-school.com.ua/ .

2. Далі перейти за посиланням https://admin.smart-school.com.ua/ , де обрати місто/область та навчальний заклад. Натиснути “Увійти до системи”.

3. Вибрати “Реєстрація у системі через інвайт код”.

4. Ввести код запрошення (інвайт код) та натиснути “Продовжити”.

5. Ввести “Логін”, “Пароль” та “E-mail”, які необхідні для подальшого доступу до системи. Телефон необов’язковий для введення. Далі натиснути “Зареєструвати”.

6. Ви успішно зареєструвалися у системі.

Якщо Ви забули свій логін чи пароль, то зможете їх відновити, якщо натисните на “відновити його” та ввівши свою електронну скриньку.

Якщо Ви входите до системи https://admin.smart-school.com.ua/ в кабінеті інформатики або використовуєте загально доступні гаджети, то варто подбати про те, щоб Ваш доступ не зберігся в браузері. Не забувайте виходити з Вашого облікового запису після завершення роботи з системою.

Для зміни паролю перейдіть до розділу “Налаштування” та оберіть вкладку “Обліковий запис”. Заповніть необхідні поля та натисність “Зберегти”.

Якщо вчитель одночасно батько, то з точки зору безпеки у нього повинен бути окремо Логін для батьківського доступу та інший Логін для вчительського доступу.

1. Перейти до розділу “Розклад” та обрати “Всі класи”.

2. Натиснути на “Стрілку”, таким чином, Ви перейдете до наступного тижня.

3. Натиснути “Шаблони” – “Завантажити з шаблону”. Обрати назву шаблону, тип імпорту замін та “Заборонити завантажити шаблон за наявності уроків”. Натиснути “Завантажити”.

Імпорт типів замін:

  • Імпортувати всі заміни
  • Імпортувати постійні заміни (буде імпортовано тільки ті заміни, напроти яких була пославлена галочка “Постійна заміна”)
  • Ігнорувати заміни

“Дозволити завантажити шаблон за наявності уроків” дає можливість завантажити на один тиждень декілька шаблонів з розкладом.

1. Перейти до розділу в меню “Адміністрування”, обрати “Перевести клас” та заповнити необхідні поля. Натиснути “Продовжити”. Зверніть увагу, що для переведення необхідна програма навчання класу.

2. Обрати об’єднання та пігрупи, що задовольняють новий переведений клас. Натиснути “Продовжити”.

3. Напроти кожного предмета необхідно обрати вчителя. Якщо не приєднати вчителя до предмета, то цей предмет не буде відображатися у класі в меню “Предмети, що вивчаються”.  Але Ви завжди зможете додати предмет на сторінці керування класом. Після заповнення натиснути “Зберегти”. Клас буде переведено.


1. Перейти до розділу “Адміністрування” та обрати “Додатковий доступ”.

2. Натиснути на “Створити доступ”. Обрати вчителя, період доступу та натиснути “Зберегти”.

І спосіб. Роздрукувати

  1. Переходимо до розділу “Користувачі”, “Запрошення до реєстрації” та обираємо роль “Вчитель”.

     2. Відмічаємо галочками вчителів яким необхідно роздати запрошення. Щоби обрати всіх учителів, натискаємо на квадратик біля напису “Дія”. Далі натискаємо “Роздрукувати”.

Запрошення будуть надруковані у такому вигляді. Щоб викликати вікно друку, потрібно натиснути праву кнопку миші та вибрати “Печать” або натиснути на клавіатурі одночасно дві клавіші CTRL+P. Надруковані запрошення роздати серед учителів.

ІІ спосіб. Скопіювати посилання

  1. Переходимо до розділу “Користувачі”, “Запрошення до реєстрації” та обираємо роль “Вчитель”.

   2. Натискаємо один раз за певним кодом запрошення. Таким чином скопіюємо цілу посилання (https://admin-demoschool1.smart-school.com.ua/index.php?r=site%2***), яку можна надсилати у повідомленнях різних месенджерів.

Перейшовши за посиланням вчитель має вказати логін та пароль, поставити галочку “Я погоджуюсь з політикою конфіденційності” та натиснути “Зареєструвати”. Телефон та E-mail вказується за бажанням.

 

 

1. Перейти до розділу “Розклад” та обрати “Всі класи”.
2. Натиснути на “Період розкладу”, обрати “Свій діапазон” та ДВІЧІ натиснути на дату, яку необхідно видалити. Натиснути “Ок”.


3. Обрати “Все”, таким чином Ви отримаєте на сторінці повний перелік уроків за цей день.

4. Натиснути на “Дії” та обрати “Видалити”.

Існує декілька способів, щоб зробити запис до журналу замін.

1 спосіб.

Для того, щоб додати новий запис, необхідно:

1. В розділі “Розклад” обрати певний клас. Далі ввести необхідну дату в “Період розкладу” та натиснути на “олівець.”

2. Поставити галочку напроти “Зробити запис до журналу обліку замін” та заповнити необхідні поля.

В розділі “Звіти” – “Журнал замін” у Вас відобразиться конкретний запис про створену заміну.

2 спосіб.

Заходимо в розділ “Розклад”, “Всі класи”. Вказуємо необхідну дату та обираємо “Редактор розкладу”, “Уроків”.

Обираємо урок, на який треба поставити заміну. Ставимо галочку напроти “Зробити запис до журналу обліку замін” та заповнюємо необхідні поля: причину заміни, вчителя якого замінили, який предмет мав бути проведений згідно розкладу, відомості про оплату заміни.

 

В розділі “Звіти” – “Журнал замін” у Вас відобразиться конкретний запис про створену заміну.

3 спосіб.

Заходимо в розділ “Розклад”, обираємо потрібний клас. Вказуємо необхідну дату та натискаємо “Редактор розкладу”, “Оновлений редактор”.

Натиснувши на необхідний предмет ставимо галочку напроти “Зробити запис до журналу обліку замін”. Заповнюємо всі поля та зберігаємо. Заміна з’явится в розділі “Звіти” – “Журнал замін”.

 

 

 

 

1. Перейдіть до розділу «Адміністрування» – «Типи оцінок» та оберіть «Початкові класи». Це первинна конфігурації типів оцінок для початкових класів. Якщо до типів оцінок не буде прив’язано жодного предмету, то відповідна група не збережеться. Після завершення первинного налаштування натисніть «Зберегти».

2. Перед Вами основна сторінка редагування типів оцінок.

Для того, щоб створити новий вид оцінювання (наприклад, МОВ5) натисніть на «Додати вид оцінювання».

Для редагування певного виду оцінювання натисніть на «олівець».

Для того, щоб змінити назву групи, натисніть на «Редагувати групу».

Для приєднання нової групи оцінок натисніть «Додати групу».

3. Для того, щоб вчителі початкових класів мали змогу виставляти оцінки, необхідно перейти до розділу «Довідники» – «Класи», обрати певний клас та натиснути «Редагувати». Далі змінити тип журналу на «Журнал початкових класів» та натиснути «Зберегти».

1. Створити користувачів: учня (розділ “Користувачі” – “Учні”) і батьків (розділ “Користувачі” – “Батьки”). 

2. В розділі “Користувачі” – “Учні” ввести в пошукове поле прізвище учня та натиснути “Enter”. Далі необхідно обрати ПІБ учня.

3. Перейти на вкладку “Батьки” та натиснути “Редагувати список батьків”.

4. Ввести в пошукове поле прізвище батьків та натиснути на потрібний варіант.

5. Перейти до розділу “Довідники” – “Класи” та обрати необхідний клас.

6. Натиснути на “Редагувати”.

7. Ввести в пошукове поле прізвище учня та натиснути “Enter”. Далі клікнути на запропонований варіант та “Зберегти”.

8. Напроти доданого учня натиснути на “олівець”.

9. Обрати “дату прибуття” учня та натиснути “Зберегти”.

1. Зайти в розділ “Довідники” – “Класи”. Обрати конкретний клас та натиснути на “олівець” напроти необхідного учня.

2. Поставити галочку напроти “Учень вибув з класу”. Вказати “дату вибуття”, “причину вибуття” та натиснути “Зберегти”.

 

1. Зайти в розділ “Довідники” – “Класи”. Обрати певний клас. Натиснути на вкладку “Підгрупи” та обрати певне об’єднання предметів.

2. Обрати підгрупу з якої учень вибув та натиснути “Керувати учнями”.

3. Натиснути на “олівець” та вказати “дату вибуття”.

4. Перейти до підгрупи, куди учень перейшов. Зняти галочку з “Заборонити додавати учнів інших підгруп з цього об’єднання”. В лівій колонці натиснути на ПІБ учня, що перейшов в цю підгрупу та натиснути “Зберегти”.

5. Знову обрати підгрупу куди учень перейшов та натиснути “Керувати учнями”.

6. Натиснути на “олівець”. Вказати “дату прибуття” та натиснути “Зберегти”.

Для того, щоб додати запис до журналу, необхідно:

1. Перейти до журналу та натиснути “Зауваження та пропозиції”.

2. Написати зауваження та натиснути “Зберегти”


В розділі “Звіти” – “Зауваження до ведення класних журналів” можна переглянути загальні зауваження по всій школі з можливістю фільтрації: за класом, предметом, а також статусом (новий, взято до уваги, виконано).


При друці журналу на принтері звіт “Зауваження до ведення класного журналу” виглядає так:


Вчителі зі своїх кабінетів при переході до журналу бачать нове повідомлення, де можуть змінити його статус (новий, взято до уваги, виконано).

Також вони можуть переглянути всі до них зауваження в розділі “Навчальний процес” – “Зауваження до ведення журналів”.

1. Перейти до розділу “Адміністрування” та обрати “Соціальний стан”.

2. Натиснути на “Ініцілізувати дані за замовчуванням”. Обрати ті, що Вам необхідні та натиснути “Ініцілізувати”.

3. Якщо серед переліку Вам не вистачає певного соціального стану, то Ви можете його створити, натиснувши “Додати соціальний стан”.

1. Перейти до розділу “Навчальний процес” та обрати “Розподіл вчителів”. Змінити в певному класі необхідного вчителя.

2. Перейти до розділу “Адміністрування” та обрати “Конфігурація журналу” – “Зміна вчителя”. Натиснути “Додати запис”, заповнити необхідні поля (вказуєте вчителя того, що був протягом року і до якої дати він викладав) та “Зберегти”.

3. Натиснути на зелену кнопку, щоб автоматично змінити в розкладі старого вчителя на нового. Вчитель зміниться з тієї дати, яку ви вказали як “Кінцева дата”.

 

1. Перейти до розділу “Адміністрування” – “Конфігурація журналу” – “Діапазони оцінок”. Натитиснувши на “олівець”, можна відредагувати мінімальний і максимальний бал діапазону.

2. Натиснути “Групи діапазонів”. Тут можна створювати групи діапазонів, які будуть з’являтися або в звіті за класом, або в звіті за предметом.

Групу можна налаштовувати натиснувши на “олівець”. В підрозділі “Діапазони” можна вказувати до якого діапазону належить група та зазначити мінімальну та максимальну кількість оцінок.

3. Перейти до розділу “Звіти” – “Результативність навчання”. Його можна переглядати та друкувати: за класами та за предметами.

За предметом: 

За класами: 

1. Перейти до розділу “Адміністрування” – “Конфігурація журналу” – “Документи про освіту”. Натитиснути “Ініціалізувати дані за замовчуванням”.

2. Натиснувши на “олівець” можна відредагувати певний документ.

В налаштуваннях необхідно обов’язково вказати за якими предметами формувати додаток до свідоцтва. Відповідно від типу Вашого навчального закладу може змінюватися початковий та кінцевий рік навчання. Для шкіл, в яких відсутня початкова школа, необхідно вказувати діапазон 1-5 для базової середньої освіти і 6-7 для повної загальної середньої освіти.

3. Перейти до розділу “Навчальний процес” – “Документи про освіту”. Обрати певні пункти та натиснути “Відкрити звіт”.

4. В цьому вигладі можна наповнити документ необхідною інформацією. У класних керівників цей вигляд знаходиться в розділі “Класне керівництво” – “Звіти та документи” – “Свідоцтво про здобуття освіти”.

Для пришвидшення можна використати функцію “Масове наповнення”.

5. Для перевірки та редагування оцінок в свідоцтві необхідно натиснути “Відомості оцінок”. Існує окремий вигляд для зведеної відомості та ДПА.

Зведена відомість

6. Для того, щоб переглянути кінцевий результат необхідно обрати “Попередній перегляд”.

7. В системі можна друкувати одночасно всі свідоцтва або по кожному окремому учневі. Також можна обирати, які сторінки друкувати: “Друкувати дві сторінки”, “Друкувати лише сторінку з оцінками”, “Друкувати лише титульну сторінку”.

Для правильного друку оберіть ті пункти, що відмічені стрілками.

Друкувати необхідно одразу (без збереження в PDF), оскільки принтер може виставити власні поля.

Рекомендація!!! Перед друком на офіційному бланку, протестуйте друк на звичайному аркуші А5.

Щоб створити новину потрібно зайти в розділ “Адміністрування”, “Новини” та натиснути “Додати новину”.

Вказуємо загаловок та текст новини. Нам доступна панель інструментів для редагування тексту.

 

 

Далі обираємо хто зможе переглянути цю новину: батьки, учні, викладачі чи всі користувачі. Натиснувши на “Завантажити зображення” можемо додати картинку до нашої новини. Натискаємо створити.

Натиснувши на олівець можно редагувати новину та вказати дату та час публікації. Натиснувши на “Око” переглянути, або видалити за допомогою “Корзини”.

Зайшовши на вкладку “Адміністрування”, “Новини”,  “Правила доступу” та натаснивши “Створити правило” можно додати обмеження для кого буде доступна новина. Вказуємо назву правила, для кого доступна, а також можемо обрати окремі класи.

 

Після публікації новина з’явиться в особистому кабінеті учнів та батьків в розділі “Новини”.

 

Для того щоб перевести учня з одного класу в інший необхідно:

1. Зафіксувати що учень вибув з класу.

В розділі “Користувачі”,  “Учні” обираємо потрібного нам учня та натискаємо на нього. Переходимо на вкладку “Класи” та натискаємо на олівець.

Ставимо відмітку “Учень вибув з класу”, вказуємо дату вибуття, причину та натискаємо зберегти.

2. Додаємо учня в клас.

Натискаємо “Додати клас”, обираємо клас, вказуємо дату прибуття та зберігаємо.

Учня переведено.

 

 

 

 

Щоб відобразити назву колонки в темі журналу, потрібно перейти в розділ “Адміністрування”, далі обрати “Конфігурацію журналу”, перейти до “Типів оцінок”, а потім вибрати “Всі типи”. Натиснувши на “Олівець” нам відкриється вікно для редагування.

Ставимо галочку напроти “Друкувати в темі журналу”. В полі “Загальна інформація” пишемо назву оцінки та натискаємо зберегти.

 

 

 

Існує кілька способів, щоб додати керівництво КР/КП до журналу.

1 спосіб.

Перейдіть до розділу “Довідники”, “Групи” та натисніть на назву потрібної групи.

Виберіть “Предмети, що вивчаються ” і клацніть на “Олівець” поруч із потрібним предметом.

Прокрутіть сторінку донизу, поставте галочку біля “Показувати в журналі Керівництво КР/КП”, оберіть вчителя та збережіть зміни.

2 спосіб.

Перейдіть до розділу “Освітній процес”, “Розподіл вчителів”. Оберіть потрібну групу та предмет, та встановіть галочку “Показувати в журналі Керівництво КР/КП”.

Увага!!! Якщо не створити період, то викладач не зможе зайти в звіт.

Далі перейдіть до розділу “Звіти” – “Керівництво КР/КП”, оберіть потрібну групу.

Натисніть на “Око” поруч із потрібним предметом, а потім виберіть “Додати період”.

Заповніть відповідні поля та збережіть результат.

Період створено. Для перегляду натискаємо на “Око”.

За допомогою поля у верхній частині можна обирати семестр та потрібний запис.

Щоб створити користувача з роллю адміністратора, перейдіть в розділ “Користувачі” , “Вчителі та персонал школи” та натисніть “Додати вчителя”.

Заповніть відповідні поля, при додаванні прізвища додайте “Admin”, щоб відрізнити цього користувача від того, який має роль “Вчитель”. Поставте галочку “Не вчитель” і збережіть результат.

Переходимо на вкладку “Керування доступом” та обираємо “Створити інтернет користувача”.

Обираємо рівень доступу “Адміністратор” та натискаємо “Створити”.

 

1. В розділі “Освітній процес” – “Розподіл вчителів”, обираємо клас. Далі налаштовуємо предмети:

  • Математика – додаємо предмет “Математика” і прибираємо галочки як на скріншоті

  • Алгебра та Геометрія – налаштовуємо галочки як на скріншоті

2. В розділі “Адміністрування” – “Конфігурація журналу” – “Типи оцінок” – “Всі типи” створюємо оцінку “І семестр. Математика”.

3. В розділі “Журнали” обираємо предмет “Математика” і ставимо оцінку “І семестр”.

4. В розділі “Журнали” обираємо предмет “Алгебра” і ставимо всі підсумкові оцінки в правильному порядку. Звертайте увагу на “Конкретизувати номер уроку” це впливає на порядок розташування колонок.

5. За допомогою таких налаштувань в журналі сторінка з “Математики” не друкується, але з’являється предмет в “Зведеному обліку навчальних досягнень”. Предмети “Алгебра” та “Геометрія” не з’являються “Зведеному обліку навчальних досягнень”.

Для того, щоб створити групу продовженого дня, необхідно:

1. Перейти до розділу “Довідники”, обрати “Групи продовженого дня” та натиснути “Створити групу продовженого дня”.

2. Заповнюємо необхідні поля: назву, навчальний рік, класи. Натискаємо “Зберегти”.

3. Для редагування натискаємо на “Око”.

Щоб додати вчителів, перейдіть на вкладку “Список вихователів” та натисніть кнопку “Додати вихователя”.

Заповнюємо необхідні поля та натискаємо “Зберегти”.

Щоб додати учнів, перейдіть на вкладку “Список учнів” та натисніть кнопку “Додати учнів”.

Виберіть клас та відмітьте необхідних учнів.

Натиснувши на олівець навпроти учня, можна редагувати інформацію про нього.

 

 

Для зміни терміну редагування оцінки переходимо в розділ “Адміністрування”-“Конфігурація журналу”-“Типи оцінок”-“Всі типи”. Далі натискаємо на олівець напроти потрібної оцінки.

У графі “Термін редагування” вкажіть потрібну кількість днів та збережіть результат.

Для обмеження редагування журналу до певної дати переходимо в розділ “Адміністрування” – “Конфігурація журналу” – “Терміни редагування”. В графі напроти класу встановіть необхідну дату.

Щоб вказати дату для кількох класів, відмітьте їх галочками, вкажіть дату в полі “Обмежити обрані”. Натисніть “Застосувати”, щоб зберегти зміни.

 

Щоб створити кілька розкладів дзвінків, заходимо до розділу “Адміністрування”-“Зміни” та натискаємо “Створити зміну”.

Створюємо назви “Початкова школа” та “Старша школа”.

Далі переходимо до розділу “Адміністрування”-“Розклад дзвінків”. Натискаємо “Додати запис”. Обираємо номер заняття та “Зміну” (початкова школа або старша школа).

Таким чином можна мати кілька розкладів дзвінків у школі.

Система Smart School має можливість внесення інформації про виробничу практику.

Переходимо до розділу “Довідники” – “Групи” та обираємо необхідну групу. Потім клікаємо на вкладку “Виробнича практика” і обираємо опцію “Додати виробничу практику”.

Заповніть відповідні поля і натисніть кнопку “Зберегти”. Після збереження цю інформацію можна відредагувати, натиснувши на “Олівець”, або видалити, натиснувши на “Крестик”. Для продовження заповнення інформації натисніть на “Око”.

Для додавання учнів клацніть “Список учнів”, позначте потрібних галочками і натисніть “Зберегти”.

Потім для кожного учня вкажіть: дату, час, кількість проведених годин на практиці та зміст роботи. Збережіть зміни.

За допомогою випадаючого списку у верхній частині сторінки можна вибрати потрібний тиждень практики.

Натиснувши на кнопку “Роздрукувати”, можна роздрукувати звіт за всі тижні.

 

Для налаштування корекційно-розвиткових занять необхідно створити користувача з роллю “Фахівець”. Для цього перейдіть у розділ “Користувачі” – “Вчителі та Персонал школи” – “Додати вчителя” і заповніть дані. Після цього в кінці сторінки встановіть галочку біля “Не вчитель (інший працівник школи)” і збережіть.

Далі переходимо на вкладку “Керування доступом” та натискаємо “Редагування Інтернет Користувача”.

Оберіть “Рівень доступу” – “Фахівець” і збережіть зміни.

У розділі “Користувачі”-“Учні” оберіть учня, який потребує корекційно-розвиткових занять, та натисніть на “Олівець”, щоб відредагувати. Поставте галочку поруч з “Учень з особливими освітніми потребами” та збережіть зміни.

Далі в розділі “Довідники” оберіть “Корекційно-розвиткові заняття” та натисніть “Додати запис”.

Заповніть відповідні поля, вказавши назву корекційно-розвиткових занять та ПІБ фахівця.

Натисніть на назву або на “Око” для переходу в певний запис.

Клацніть на “Додати запис”.

Вкажіть дату, тему та оберіть учня, а потім збережіть результат.

Натиснувши на “Олівець” можна відредагувати запис.

 

Для того, щоб створити журнал факультативів, необхідно:

1. Перейти до розділу “Довідники”, обрати “Факультативні заняття” та натиснути на “Створити заняття”.

2. Заповнюємо необхідні поля: назву, навчальний рік, класи, вчителя. Натискаємо “Зберегти”.

3. Для редагування натискаємо на “Око” або на назву.

Щоб додати учнів, перейдіть на вкладку “Список учнів” та натисніть кнопку “Додати учнів”.

Виберіть клас та відзначте необхідних учнів.

Натиснувши на олівець напроти учня, можна редагувати інформацію про нього.

Щоб згенерувати pdf-журнал перейдіть у розділ “Довідники”-“Класи” та оберіть потрібний клас.

Деактивуйте журнал, щоб більше ніхто не міг його редагувати, а далі натисніть “Згенерувати pdf-журнал”.

Оберіть необхідні налаштування та натисніть “Сформувати журнал”.

 

 

Щоб зберегти не ціле число в журналі:

1. Перейдіть в розділ “Адміністрування”-“Конфігурація журналу”-“Типи оцінок”-“Всі типи”, оберіть потрібний тип оцінки та натисніть на олівець для редагування.

Поставте голочку напроти “Дозволити виставлення не цілих чисел”.

2. Перейдіть в розділ “Довідники” – “Групи” – “Предмети, що вивчаються” та натисніть на олівець, напроти потрібного предмета для редагування.

Вкажіть “Кількість знаків після коми” та збережіть результат.

3. Тепер, при розрахунку підсумкових оцінок, вони будуть відображатися з двома знаками після коми.

1. В розділі “Адміністрування” відкрийте вкладинку “Новини” та натисніть “Додати статтю”.

2. Введіть заголовок, текст статті та оберіть правило доступу до новини. Натисніть “Створити”.

3. Новину з обмеженими правами доступу створено.

В особистому кабінеті дітей та їх батьків домашнє завдання відображається в даті на якій відбудеться наступний урок, тому необхідно, щоб розклад уроків був створений і на наступний тиждень.

Вчитель, який стоїть на заміні може виставляти оцінки до журналу, але лише в ту дату, яку він заміняв. При цьому в основного вчителя є можливість змінення цих оцінок.

Сповіщення про оцінки на E-mail батьків надходить після 16-00. Але варто звернути увагу, що сповіщення надійде в тому випадку, якщо батьки підтвердять свою електронну адресу.

Внутрішня система повідомлень надає можливість спілкуватися та вирішувати певні питання з вчителями, батьками та учнями.

Адміністратор має право змінювати час на виставлення оцінок. Наприклад, час на висталення чи редагування поточної оцінки може встановити 3 дні, а на виставлення оцінок з контрольної роботи – 2 тижні.

Оцінки, що виставляються в журналі не переносяться автоматично до табелів успішності. Тому для заповнення табелів необхідно оцінки імпортувати.

Інструкція Як імпортувати оцінки до табелів успішності?

Для звернення до технічної підтримки перейдіть до розділу “Технічна підтримка”. Оберіть тип повідомленння (Пропозиція чи Скарга) та напишіть текст повідомлення. Натисніть “Надіслати”.

 

Що таке «Smart School»?

«Smart School» – веб-ресурс електронного журналу та щоденника для:

  • закладів загальної середньої освіти,
  • професійно-технічних навчальних закладів,
  • ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації,

який надає широкий пакет інструментів та функцій для оптимального управління навчальним процесом.

Основні можливості для вчителів «Smart School»:

  • Доступ до роботи з журналами.
  • Вбудований калькулятор середнього балу.
  • Друк журналу відповідно до вимог МОН.
  • Розміщення навчальних матеріалів.
  • Створення навчальних планів.
  • Класне керівництво.
  • Створення онлайн-тестувань.
  • Прикріплення файлів до домашніх завдань.
  • Прикріплення до журналу посилань на сторонні сервіси (google meet, zoom та інші).

Основні можливості для адміністраторів «Smart School»:

  • Формування розкладу занять з урахуванням можливих конфліктів.
  • Зміна типів оцінювання та терміни їх редагування.
  • Надавання та змінювання доступу, керування базою даних всіх користувачів з можливістю розподілу прав доступу для них.
  • Створення новин з розмежуванням доступу.
  • Надсилання повідомлень всім користувачам системи.
  • Переведення класів в наступний навчальний рік.
  • Розподіл робочого часу викладачів.
  • Тарифікація викладачів.
  • Доступ до статистики роботи учнів і вчителів.
  • Формування веб-сторінки навчального закладу.
  • Формування загальних звітів навчального закладу.
  • Друк журналу відповідно до вимог МОН.
  • Друк журналу індивідуально навчання до вимог МОН.
  • Друк Книги обліку і видачі свідоцтв та додатків до свідоцтв про базову загальну середню освіту.
  • Друк Книги обліку і видачі свідоцтв та додатків до свідоцтв про повну загальну середню освіту.
  • Друк додатків до свідоцтв для 9 та 11 класів.
  • Журнал Гуртків.
  • Журнал Факультативів.
  • Журнал ГПД.
  • Журнал Реєстрації інструктажів.
  • Журнал Корекційно-розвиткових занять.
  • Книга обліку і видачі похвальних листів і похвальних грамот.

Основні можливості для учнів та батьків «Smart School»:

  • Актуальна інформація про оцінки.
  • Інформація про відвідування занять.
  • Розклад занять та зміни в ньому.
  • Домашні завдання.
  • Графіки успішності.
  • E-mail розсилка оцінок учня.
  • Зв’язок з вчителями.
  • Онлайн-тестування.

Документообіг:

  • Журнал реєстрації наказів.
  • Журнал реєстрації вхідних документів.
  • Журнал реєстрації вихідних документів.
  • Журнал реєстрації заяв батьків(осіб, які їх замінюють) про прийняття дітей у навчальний заклад та про переведення в інший навчальний заклад.
  • Журнал обліку особистого прийому громадян директором.


Посилання на відео:

Посилання на файли:

Оплати системи здійснюється за рахунок:

  • Батьків через форму онлайн оплати.
  • Через місцевий бюджет.
  • Викуп програмного комплексу навчальним закладом.

Ні, оплата послуг здійснюється лише за кожного окремого учня.

Лише в особистому кабінеті батьків встановлено розділ Оплата послуг. Учні не мають можливості сплачувати за себе.

Для оплати коштів за користування системою зверніться до Довідки або перейдіть за посиланням https://smart-school.com.ua/information/oplata-poslug/.

Практично єдиним обов’язоком школи, який прописано в договорі є своєчасне виставлення оцінок.

1. Перейти до сторінки журналу та натиснути на “Календар”.

2. Обрати період журналу та натиснути “Ок”.

3. Натиснути на “Калькулятор”. Обрати колонки за якими буде здійснюватися обчислення та натиснути “Зберегти результат”.

Заповнювати табелі успішності може як класний керівник так і вчитель (лише свій предмет).

Для заповнення табелів класним керівником необхідно:

1. Перейти до розділу “Класне керівництво” та обрати відповідний клас. Потім перейти в розділ “Звіти та документи”, прокрутити сторінку вниз і обрати “Табелі успішності”.

2. Обрати предмет.

3. Натиснути “Імпортувати оцінки”. Обрати в яку саме колонку та з якої колонки бажаєте експортувати дані. Натиснути “Імпортувати оцінки”.

4. Відповідно оцінки були експортовані. Так само можна заповнювати й інші поля табелю.

Для заповнення табелів вчителями необхідно:

1. Перейти до сторінки журналу та натиснути на колонку, яку бажаєте експортувати до табелю.

2. Натиснути “Експортувати оцінки до табелів успішності”. Обрати колонку табеля для заповнення та натиснути “Експортувати оцінки”. Таким чином оцінки з певного предмета автоматично будуть перенесені до табелів успішності учнів.

Окрім того, для класних керівників навчального закладу сворено можливість друку табелів у форматі А5. Щоб викликати вікно друку потрібно натиснути праву кнопку мишки і вибрати “Друк” або натиснути на клавіатурі одночасно дві клавіші CTRL + P.


 

1. Перейти до розділу “Класне керівництво” – “Звіти та документи” – “Свідоцтво про здобуття освіти”.

Для пришвидшення можна використати фукцію “Масове наповнення”.

2. Для перевірки та редагування оцінок в свідоцтві необхідно натиснути “Відомості оцінок”. Існує окремий вигляд для зведеної відомості та ДПА.

Зведена відомість

3. Для того, щоб переглянути кінцевий результат необхідно обрати “Попередній перегляд”.

4. В системі можна друкувати одночасно всі свідоцтва або по кожному окремому учневі. Також можна обирати, які сторінки друкувати: “Друкувати дві сторінки”, “Друкувати лише сторінку з оцінками”, “Друкувати лише титульну сторінку”.

Для правильного друку оберіть ті пункти, що відмічені стрілками.

Друкувати необхідно одразу (без збереження в PDF), оскільки принтер може виставити власні поля.

Рекомендація!!! Перед друком на офіційному бланку, протестуйте друк на звичайному аркуші А5.

І спосіб. Роздрукувати

1. Перейти до розділу “Класне керівництво” – “Запрошення до реєстрації”.

2. Обрати “Учні”, відмітити галочками тих учнів, для яких треба роздрукувати інвайт і натиснути “Друкувати”.

3. Обрати “Батьки”, відмітити галочками тих батьків, для яких треба роздрукувати інвайт і натиснути “Друкувати”.

4. Надруковані запрошення роздати серед учнів та батьків. Щоб викликати вікно друку потрібно натиснути праву кнопку мишки і вибрати “Друк” або натиснути на клавіатурі одночасно дві клавіші CTRL + P.

ІІ спосіб. Скопіювати посилання

1. Перейти до розділу “Класне керівництво” – “Запрошення до реєстрації”.

2. Натиснути один раз по певному коду запрошення. Таким чином скопіюється ціле посилання (https://journal-testschool.smart-school.com.ua?r=site/invite-link&invite=****-****-****-****), яке можна надсилати в повідомленнях різних месенджерів.

Для того, щоб створити гурток, необхідно:

1.Перейти до розділу “Довідники”, обрати “Гуртки” та натиснути “Створити гурток”.

2. Заповнюємо необхідні поля: назву, дату створеня гуртка, керівника, час роботи гуртка та мету і основний зміст роботи. Натискаємо “Зберегти”.

3. Додаємо учасників гуртка. Натискаємо на назву гуртка або на кнопку “Перегляд” та натискаємо “Список учнів”.

Натискаємо “Додати учнів”, обираємо клас та відмічаємо необхідних учнів. Натискаємо “Додати учнів”.

Натиснувши на кнопку “Перегляд” можно вказати дату прибуття та вибуття учня.

Для початку потрібно впевнитися чи мають учні дозвіл для надсилання файлів. Для цього потрібно перейти в розділ “Журнали” та обрати необхідний Вам клас.

Прокрутивши сторінку вниз, знайдете кнопку “Показувати дозволи для учнів”. Після її натискання відкриється ще одна колонка. За замовчуванням, на всіх уроках дозволено учням надсилати файли. Щоб відмінити цей дозвіл, просто зніміть галочку.

Щоб перевірити надіслані файли в журналі, натисніть на дату конкретного уроку. Прокрутіть сторінку вниз, поряд із прізвищем учня знаходиться кнопка. При натисканні на неї відкриється вікно із завантаженими файлами. Після того, як Ви клікнете на файл, він автоматично завантажиться на ваш пристрій. Поруч з кожним файлом можна залишити яку-небудь примітку чи зауваження (учень цю примітку не бачить).

Для цього потрібно перейти в розділ “Журнали” та обрати необхідний Вам клас.

Щоб вставити незалежну колонку, наприклад, між датами 08.09.23, слід вибрати цю дату та перевірити номер уроку, який відповідає цій даті.

Після цього повернітся назад на сторінку журналу та натисніть “Додати колонку”.

Вкажіть “Назву оцінки”, дату, встановіть галочку “Конкретизувати номер уроку” та оберіть урок, після якого потрібно додати колонку.

Незалежну колонку створено.

 

Для доступу до журналу індивідуального навчання слід перейти до розділу “Розклад” -“Індивідуальні заняття”. Після цього, натискаємо на іконку “Око”, щоб розпочати заповнення журналу.

Щоб додати або редагувати тему уроку, домашнє завдання та примітку до домашнього завдання, клікніть на значок олівця. Після внесення змін натискайте на “Галочку”, щоб зберегти оновлену інформацію.

При виставленні оцінок можна обрати вид оцінювання, вказати оцінку та рівень.

Що додати ще одну оцінку натискаємо “Додати оцінку”.

Якщо натиснути “Переглянути всі оцінки”, то можна побачити оцінки за всі дати.

Якщо натиснути “Теми уроків і оцінки” на екрані, будуть відображатися оцінки разом з темами. Якщо обрати “Лише оцінки”, то теми уроків буде приховано, і на екрані буде показано лише оцінки.

Також у журналі доступний “Калькулятор середнього балу”.

Для друку свідоцтв досягнень у старших класах, перейдіть до розділу “Класне керівництво” та оберіть відповідний клас.

Перейдіть в розділ “Звіти та документи”, прокрутіть сторінку вниз і оберіть “Свідоцтва досягнень”.

Натискаємо на ім’я учня та переходимо до налаштувань.

Встановіть галочки біля необхідних характеристик навчальної діяльності та заповніть відповідні поля.

Для друку свідоцтва, натискайте кнопку “Друкувати свідоцтво досягнень у форматі PDF”.

Оберіть, чи бажаєте “Друкувати побажання батьків” та натисніть “Продовжити”.

 

 

1. Перейдіть в розділ “Класне керівництво”- “Звіти та документи”.

2. Оберіть “Свідоцтва про здобуття базової середньої освіти”.

3. Для швидкого заповнення даних можна використовувати функцію “Масове наповнення”. Введіть необхідну інформацію і збережіть результат.

4. Для перевірки та редагування оцінок в свідоцтві необхідно натиснути “Відомості”. Існує окремий вигляд для зведеної відомості, оцінки за ДПА та річні оцінки.

Зведена відомість

Цю таблицю можна переглянути і надрукувати. При потребі можна обрати необхідні колонки для відображення.

Щоб редагувати оцінку натисніть “Коригувати оцінки” та оберіть “Річні оцінки”.

5. Натиснувши “Редагувати інформацію про учня” можна змінити деякі дані про учня.

6. Для того, щоб переглянути кінцевий результат необхідно обрати “Попередній перегляд”.

8. В системі можна друкувати одночасно всі свідоцтва або по кожному окремому учневі. Також можна обирати деякі налаштування для друку.

Для правильного друку оберіть ті пункти, що відмічені стрілками.

Друкувати необхідно одразу (без збереження в PDF), оскільки принтер може виставити власні поля.

Рекомендація!!! Перед друком на офіційному бланку, протестуйте друк на звичайному аркуші А5.

1. Щоб переглянути розклад Вам необхідно перейти на вкладинку “Розклад” та обрати “Мій розклад”.

2. Натиснути “Розгорнути” для більш детальної інформації.


3. Із розкладу є можливість перейти на сторінку журналу натиснувши “Дії”.

До журналу уроки додаються автоматично із розкладу, який формує адміністрація школи.

Існує два способи переходу до певної сторінки журналу.

І спосіб

1. Перейти до розділу в меню “Розклад” та обрати “Мій розклад”.

2. Далі натиснувши на “Дії” Ви автоматично перейдете на сторінку журналу.

ІІ спосіб

1. Перейти до розділу в меню “Журнали” та обрати клас, який Вам потрібен.

2. Натиснувши на предмет Ви перейдете на сторінку журналу.

 

Щоб поставити оцінку чи будь-яку іншу позначку учневі, необхідно перейти на сторінку журналу та натиснути на клітинку, яку необхідно заповнити.

1. Перейдіть на сторінку журналу.

2.  Ви маєте можливість вписати тему уроку самостійно або ж обрати з розкриваючого списку (якщо список тем було внесено раніше до розділу “Мої навчальні плани”).

3. Натисніть “галочку” для підтвердження вибору теми уроку.

4. Відповідно при виборі теми, домашнє завдання з’являється автоматично (якщо раніше зі списком тем уроків було внесено домашнє завдання до розділу “Мої навчальні плани”). В іншому випадку Ви можете самостійно вписати або відредагувати домашнє завдання.

 

Відкрийте журнал та натисність “Додати колонку”.

Вкажіть назву оцінки та дату, після якої необхідно додати колонку.

Нову незалежну колонку створено.

 

1. Відкрийте журнал та натисніть на колонку, яку Ви бажаєте переставити.

2. Натисніть “Редагувати колонку”.

3. Змініть дату після якої бажаєте поставити колонку та натисніть “Зберегти”.

4. Незалежну колонку переставлено.

1. Відкрийте журнал та натисніть на колонку, яку Ви бажаєте видалити.

2. Натисніть “Видалити колонку”.

3. Незалежну колонку видалено.

1. Оберіть дату до якої бажаєте прив’язати додаткову колонку.

2. Натисніть “Додати оцінку”.

3. Оберіть із розкриваючого списку тип колонки, яку бажаєте приєднати та натисніть “Застосувати”.

4. Поставте оцінку у відповідку клітинку для відображення додаткової колонки в журналі. Для повернення до класичного вигляду журналу натисніть “Журнал”.

5. Додаткову колонку приєднано. Для видалення колонки необхідно видалити всі оцінки, що стоять в ній та перезавантажити сторінку.

1. Відкрийте сторінку журналу та натисніть “Калькулятор середнього балу”.

2. Виберіть колонки за якими бажаєте порахувати середній бал та натисніть “Зберегти результат”.

3. Оберіть колонку для збереження результату та натисність “Зберегти”.

4. Результати середнього балу збережено.

До кожного предмета в журналі можна додавати декілька посилань. Для цього необхідно:

1. Перейти до сторінки журналу та натиснути на “Посилання”.

2. Приєднати декільна посилань через “Додати посилання”, заповнити необхідні дані та натиснути “Зберегти”.

1. Перйдіть до розділу “Мої навчальні плани” та натисніть “Додати навчальний план”.

2. Введіть назву навчального плану, предмет та клас. Натисніть “Зберегти”.

3. Натисніть “Додати урок”.

4. Введіть тему уроку, домашнє завдання та натисність “Зберегти і додати ще один”. Після того як календарне планування буде повністю внесено натисніть “Зберегти і вийти”.

5. Натисніть “Список класів” та оберіть класи до яких Ви бажаєте приєднати навчальний план. Натисніть “Зберегти”.

6. Навчальний план приєднано до класів.

Також, в розділі “Навчальний процес” – “Мої навчальні плани” є можливість імпорту та експорту календарного планування.

1. Щоб імпортувати файл Вам необхідно спочатку експортувати зразок.

2. Заповнити в Excel всі необхідні поля та зберегти документ.

3. Натиснути “Імпортувати з Excel”, додати файл та “Завантажити навчальний план”.

4. Перейти на вкладку “Список класів” та натиснути “Редагувати список класів”.

5. Обрати класи із запропонованих і “Зберегти”.

1. Перейдіть до розділу “Програма навчання” та оберіть програму навчання до якої плануєте приєднати навчальні матеріали.

2. Оберіть предмет.

3. Перейдіть до вкладинки “Навчальні матеріали” та натисніть “Додати файл”.

4. Введіть назву матеріала, опис, посилання або виберіть файл, що розміщений на комп’ютері. Натисніть “Зберегти”.

5. Навчальний матеріал додано.