information_teacher

Реєстрація в системі

Для початку роботи в системі Smart School необхідно отримати від адміністратора або в керівництва школи персональний інвайт код. Зверніть увагу, що вчителі та батьки заходять в систему через різні веб-адреси.

Для вчителівhttps://admin.smart-school.com.ua/.

Для батьківhttps://journal.smart-school.com.ua/.

Більш детальна інформація про реєстрацію в системі знаходиться в розділі “Вхід та реєстрація в системі” → “Як зареєструватися в системі через інвайт код?

Основні функції і можливості системи для адміністрації

  • Формування розкладу навчальних занять
  • Доступ до журналів успішності всіх класів (академічних груп)
  • Доступ до всіх типів звітності
  • Керування списками учнів, батьків та викладачів
  • Тарифікація викладачів

Основні функції і можливості системи для викладачів

  • Доступ до роботи з журналами
  • Зв’язок з вчителями, батьками та учнями (студентами)
  • Створення власних навчальних планів та розміщення навчальних матеріалів
  • Класне керівництво
  • Створення онлайн-тестувань

 

Щоб надати код запрошення учням та батькам, необхідно:

1. Перейти в розділ “Класне керівництво”-“Запрошення до реєстрації” та обрати кому потрібно надати запрошення: “Учні” або “Батьки”.

2. Код запрошення можна роздрукувати або надіслати посилання для реєстрації через будь-який зручний месенджер.
Щоб роздрукувати, потрібно позначити галочками необхідних учнів і натиснути кнопку “Друкувати”.

Роздрукуйте коди та надайте учням та батькам.

Щоб надіслати код в електронному вигляді, натисніть на значок “Копіювати” навпроти прізвища, а потім вставте його у месенджер.

Перейшовши за посиланням, батькам та учням потрібно створити пароль і натиснути кнопку “Зареєструватися”.

Коди запрошень діють лише один раз, тому якщо у користувача виникли труднощі з реєстрацією або він втратив пароль, надішліть код ще раз, виконавши ту ж процедуру.

Класний керівник може відстежувати, які учні та батьки зареєструвалися, а також дату їх останнього входу в систему.

Моніторинг активності користувачів у системі

Щоб переглянути використання платформи учнями та батьками, класним керівникам потрібно перейти в розділ “Класне керівництво” – “Звіти та документи” – “Інші звіти” – “Статистика активності користувачів (розширений)”.

У цьому звіті ми можемо побачити:

  1. Загальну кількість зареєстрованих учнів та батьків.
  2. Кількість оплачених щоденників.
  3. Звіт по конкретному користувачу: дата останнього входу в систему, статус реєстрації, оплата щоденника, наявність зареєстрованих батьків та їх активність.
  4. Інформацію про неактивного користувача: не зареєстрований в системі, щоденник не сплачено, батьки не зареєстровані.

За необхідності звіт можна роздрукувати.

В системі “SmartSchool” присутній розділ “Опитування”.

Для того, щоб створити опитування необхідно:

1. Перейти до розділу “Опитування”, “Мої опитування” та натиснути “Створити опитування”.

2. Заповнити необхідні поля та натиснути “Зберегти”.

3. Натиснути на “Додати запитання” та заповнити необхідні поля. Вказуємо запитання та тип відповіді. Щоб додати варіанти відповіді натискаємо “Додати відьповідь” та зберігаємо.

Використовуємо “Олівець” для редагування запитання та “Хрестик” для видалення.

4. Публікуємо опитування. Для цього натискаємо на “Олівець” та обираємо “Опублікувати”.

5. Перегляд результатів. Натискаємо на синю кнопку.

Натиснувши на кнопку “Показати/приховати результати” можемо переглянути загальні результати у відсотках.

 

Якщо натиснути на кнопку “Перегляд” можно переглянути відповіді конкретного учасника опитування.

Після опублкування опитування з’явиться в особистому кабінеті батьків та учнів у вкладці “Опитування”.

 

 

В системі Smart School можна налаштувати індивідуальне навчання для учня.

Як відмітити учня, що він на індивідуальному навчанні?

1. Перейти в розділ “Довідники” – “Класи”. Обрати певний клас. Перейти на вкладку “Учні” та натиснути на “олівець” напроти ПІБ учня.

2. Натиснути галочку напроти “Індивідуальне навчання”. Заповнити інформацію про індивідуальне навчання та натиснути “Зберегти”.

Як налаштувати розподіл вчителів по предметах в окремого учня?

Перейдіть в розділ “Довідники” – “Класи”. Оберіть певний клас. Перейдіть на вкладку “Учні” та натисніть на “налаштування” напроти ПІБ учня.

Існує декілька способів для налаштування розподілу вчителів.

1 Спосіб

Натисніть “Додати предмет” та вводьте розподіл в ручному режимі. Вкажіть назву предмету, вчителя та кількість годин на тиждень. Збережіть результат та продовжуйте таким чином заповнювати інформацію.

2 Спосіб

Другий спосіб передбачає створення розподілу предметів на основі розкладу. Якщо в учня створений розклад то натиснувши кнопку “Розподіл на основі наявного розкладу” автоматично створиться зв’язок предмет-вчитель.

Після створення розподілу перейдіть в розклад та натисніть “Заповнити програму навчання” щоб там теж утворився зв’язок предмет-вчитель.

3 Спосіб

За допомогою 3 способу можна створити розподіл на основі даних класу. Натисніть “Розподіл на основі даних класу”.

Якщо потрібно відредагувати розподіл натисніть на “олівець”. Щоб додати новий предмет клацніть “Додати предмет” (в самому кінці списку).

Як створити розклад?

І спосіб

1. Натиснути “Розклад занять”.

2. Обрати комірку напроти предмету та натиснути “Додати запис розкладу”. Наприклад, є предмет “Зарубіжна література”, який має 2 години на тиждень. По понеділках цей предмет проводиться щотижня, а в п’ятницю через тиждень (непарний тиждень – чисельник), то заповнюємо відповідно до скріншоту.

Нижче, на картинці йде пояснення в розкладі.

3. Після того як таблиця з розкладом буде заповнена, натиснути “Створити уроки”.

УВАГА!!! Якщо декілька разів сформуєте уроки на одні й ті самі дати, то всі уроки в розкладі продублються.

Якщо розклад в учня не змінюється протягом тижнів, то при завантаженні обираєте тип “Лише щотижневі”.

Якщо розклад змінюється через тиждень, то треба обирати тип в залежності від обраного тижня. Наприклад, при виборі “Парний тиждень” будуть створюватися одночасно щотижневі уроки та уроки, що викладаються тільки в парному тижні.

Таким чином створюється розклад на семестр. Перевірити або виправити його можна в розділі “Розклад” – “Індивідуальні заняття”.

ІІ спосіб

1. Перейти до розділу “Розклад” – “Індивідуальні заняття” – “Всі”. Натиснути “Додати індивідуальне заняття”.

2. Заповнити всі необхідні поля і “Зберегти”.

Якщо при створенні розкладу не було вибрано зв’язок предмет-вчитель, необхідно створити його одним із способів, описаних вище, і натиснути кнопку “Заповнити програму навчання”.

 

Шаблони характеристики навчальної діяльності

Щоб налаштувати шаблони свідоцтв досягнень, перейдіть у розділ “Адміністрування”, виберіть “Конфігурація журналу” – “Шаблони свідоцтв досягнень” – “Шаблони характеристики навчальної діяльності”, після чого натисніть “Створити шаблон”.

Введіть назву шаблону та виберіть тип результату спостереження (“Сформовано/Формується” або “Має/Демонструє/Потребує”). Після цього натисніть «Зберегти».

Для подальших налаштувань натисніть на значок “Око” або на назву шаблону.

Для формування основних характеристик навчальної діяльності натисніть «Ініціалізувати дані за замовчуванням».

 

Натиснувши на “Редагувати категорію”, ви можете змінити назву категорії та вказати порядок сортування. Зайву категорію можна видалити, скориставшись кнопкою “Видалити категорію”.

 

Щоб змінити назву характеристики, натисніть на іконку олівця. Додати нову характеристику можна через кнопку “Додати характеристику”, а зайву — видалити, натиснувши на “Хрестик”.

Якщо потрібно додати нову категорію з характеристиками, скористайтеся функцією “Додати категорію”. Введіть назву категорії та додайте відповідні характеристики. Цю опцію можна знайти у верхній частині сторінки.


Шаблони результатів навчання

Переходимо до налаштування шаблонів результатів навчання. Розділ “Адміністрування” — “Конфігурація журналу” — “Шаблони результатів навчання” та натисніть “Створити шаблон”.

Введіть назву шаблону та натисніть “Зберегти”.

Для подальших налаштувань натисніть на значок “Око” або на назву шаблону.

Для формування основних галузей результатів навчальної діяльності натисніть “Ініціалізувати дані за замовчуванням”.

 

Клікнувши на іконку олівця, ви можете змінити назву освітньої галузі, предмета чи оцінки, а за допомогою іконки плюса — додати нові записи.

Якщо необхідно додати іншу назву освітньої галузі, використайте функцію “Створити галузь”. Введіть назву та перейдіть до подальших налаштувань вказавши предмети та назви оцінок. Ця опція розташована у верхній частині сторінки.


Прикріплення шаблонів до класу

Після створення шаблонів їх потрібно під’єднати до класів. Для цього перейдіть у розділ “Довідники” – “Класи”, оберіть клас і натисніть “Редагувати”.

У блоці “Налаштування свідоцтва досягнень для старших класів” під’єднайте створені шаблони.

 

Система Smart School має розділ для ведення журналу групи продовженого дня. Тут можна вказувати інформацію про групу, режим роботи, показники здоров’я учнів, відвідування тощо.

Як заповнювати “Журнал групи продовженого дня”?

Перейшовши до розділу “Журнали ГПД”, вибираємо потрібний нам журнал.

Перед нами представлені звіти журналу ГПД :

1. Режим групи продовженого дня

Натискаємо “Додати запис” та заповнюємо необхідні поля.

 

Для редагування натискаємо на “Олівець”.

2. Відомості про учнів групи

На цій вкладці можна переглянути відомості про учнів. Натиснувши на “Олівець”, ви зможете вказати дату зарахування та дату вибуття.

3. Показники здоров’я учнів

У цьому звіті вказуємо показники здоров’я учнів. Натиснувши на олівець, ви зазначаєте стан здоров’я, групу та обмеження у фізичному навантаженні.

4. Відвідування групи учнями

На цій сторінці відображається звіт із відвідування учнями групи ГПД. Натиснувши на квадратик проти учня, можна поставити відмітку про відсутність або хворобу (н або хв).

5. Облік роботи

У цьому розділі вказуємо відомості про роботу гуртка. Натискаємо “Додати запис” та заповнюємо відповідні поля. За допомогою “Олівця” можна редагувати дані.

6. Відомості про зайнятість учнів групи у позакласних та позашкільних заходах

У цьому звіті зазначаємо відомості про позашкільну діяльність учнів. Натискаємо на олівець, заповнюємо дані та натискаємо “Зберегти”.

7. Відомості про батьків

На цій вкладці відображені відомості про батьків.

8. Зауваження до ведення журналу групи продовженого дня

На цій сторінці можна переглянути зауваження до ведення журналу. Натиснувши на олівець, вказуємо відмітку про виконання.

 

 

В системі Smart School присутній розділ “Харчування”, де можна: створювати страви, продукти, категорії, етапи прийому їжі, вікові групи, шаблони меню страв, робити розклад меню та переглядати статистику замовлення учнями страв.

Страви

Продукти

Категорії

Етапи прийому їжі

Вікові групи

Шаблони меню страв

Розклад меню

Замовлення

Замовлення в учня

Система Smart School має можливість внесення інформації про виробничу практику.

Переходимо в розділ “Виробнича практика” та натискаємо на назву або на “Око”.

Можемо вносити дані. Для кожного учня вкажіть: дату, час, кількість проведених годин на практиці, зміст роботи та оцінку. Після цього збережіть зміни. Натиснувши на кнопку “Масове заповнення”, можна автоматично заповнити колонки “К-сть годин” та “Зміст роботи” одразу для всіх учнів. Масове заповнення працює тільки у випадку, якщо вказана дата.

 

За допомогою випадаючого списку у верхній частині сторінки можна вибрати потрібний тиждень практики.

Натиснувши на кнопку “Роздрукувати”, можна роздрукувати звіт за всі тижні.

 

Система Smart School має розділ для ведення журналу факультативних, додаткових занять та консультацій. Вчитель має доступ до таких звітів: “Облік відвідування (пропусків занять)”, “Облік досягнень у навчанні”, “Зведений облік навчальних досягнень учнів”, “Зведена таблиця руху учнів та їх досягнень у навчанні”, “Загальні відомості про учнів”, “Зауваження до ведення журналу факультативних занять”.

Як заповнювати “Журнал факультативів”?

Перейшовши до розділу “Журнали факультативів”, вибираємо потрібний нам журнал.

Перед нами представлені звіти журналу факультативів. Для редагування та перегляду натисніть на назву або на “Око”.

1. Облік відвідування (пропусків занять)

У цьому звіті можна переглянути відвідування учнями факультативу. Табличка формується автоматично на основі “Н”, виставлених під час уроків. Натиснувши на будь-яке значення, його можна відредагувати вручну, в такому випадку воно буде підсвічене іншим кольором.

2. Облік досягнень у навчанні

Щоб додати заняття натискаємо “Додати урок”. Вказуємо: дату, номер уроку, кабінет, систему оцінювання, кількість годин та натискаємо “Зберегти”.

Щоб додати колонку, натискаємо на кнопку “Додати колонку”. Потім вказуємо, після якої дати та уроку потрібно додати колонку, обираємо тип оцінки і натискаємо кнопку “Зберегти”.

Натиснувши на “Зауваження до ведення журналу”, можна переглянути існуючі зауваження. Натиснувши на “Олівець”, ставимо відмітку про виконання.

Щоб поставити оцінку або іншу відмітку, натискаємо на квадратик поруч з ім’ям учня. Оцінку ставимо, використовуючи клавіатуру, або обраємо відповідну позначку із випадаючого списку і підтверджуємо вибір, натиснувши на галочку.

Щоб перейти на конкретну сторінку журналу, натискаємо на дату.

Тут можна редагувати інформацію про урок, або видалити його.

Натиснувши “Редагувати”, вказуємо зміст факультативного заняття та завдання додому. При необхідності, вказуємо режим навчання. Також на цій сторінці можна виставляти оцінки.

Окрім цього, додати зміст факультативного заняття та домашнє завдання можна в нижній частині журналу, натиснувши на “Олівець” напроти уроку.

 

3. Зведений облік навчальних досягнень учнів
Звіт “Зведений облік навчальних досягнень” формується автоматично.

4. Зведена таблиця руху учнів та їх досягнень у навчанні

Зведена таблиця руху учнів та їх досягнень формується автоматично, але її можна редагувати вручну.

5. Загальні відомості про учнів

У цьому звіті можна переглянути інформацію про учнів. Натиснувши на олівець, є можливість поставити відмітку про вибуття.

6. Зауваження до ведення журналу факультативних занять

На цій сторінці можна переглянути зауваження до ведення журналу. Натиснувши на олівець, вказуємо відмітку про виконання.

Кнопка “Друкувати журнал” доступна тільки для адміністратора.

Для створення та налаштування типів оцінок для початкових класів НУШ перейдіть у розділ “Адміністрування”, оберіть “Конфігурація журналу”, потім перейдіть до “Типи оцінок” і оберіть “Початкові класи”. На екрані відображена первинна конфігурація типів оцінок для початкових класів. Тут Ви можете змінити назви груп та типів оцінок, а також їх опис, обрати предмети для приєднання до типів оцінок. Ці дані можна буде відредагувати, доповнити або видалити в подальшому.

Прокрутіть сторінку вниз і натисніть “Зберегти”.

Натиснувши на “Редагувати групу”, ви можете змінити назву групи, приєднати потрібні класи та вказати порядок сортування.

 

Натиснувши на олівець можна відредагувати назву типу оцінки, групу, перелік предметів, порядок сортування, опис та певну інформацію.

Натиснувши на “Додати вид оцінювання” до групи можна приєднати нові види оцінювання зазначивши: назву типу оцінки, групу, перелік предметів, порядок сортування, опис та певну інформацію.

Якщо вам потрібно створити нову групу оцінок, скористайтеся функцією «Додати групу». Вкажіть назву та порядок сортування. Ця опція знаходиться вкінці сторінки.

Натиснувши на “Додати вид оцінювання”, ви зможете додавати необхідні типи оцінок.

У розділі “Адміністрування” – “Конфігурація журналу” – “Початкові класи” ви можете відредагувати характеристики наскрізних умінь учнів початкових класів НУШ. В системі вже є базовий перелік характеристик, який можна відредагувати. Натискаємо “Ініцілізувати дані за замовчуванням”.

Обираємо потрібні пункти та натискаємо “Ініцілізувати”.

Натиснувши на “Олівець”, ви зможете відредагувати кожну характеристику навчальної діяльності початкових класів.

Ви можете змінити назву характеристики, перелік класів та порядок сортування, натиснувши на “Олівець”. Якщо ви встановите галочку “Підсумкова характеристика”, вона буде додана до списку підсумкових характеристик.

Щоб створити додаткову характеристику, натисніть на “Додати характеристику” та заповніть необхідні поля.

 

Для створення та налаштування типів оцінок для початкових класів НУШ перейдіть у розділ “Адміністрування”, оберіть “Конфігурація журналу”, потім перейдіть до “Типи оцінок” і оберіть “Початкові класи”.  На екрані відображена первинна конфігурація типів оцінок для початкових класів. Тут Ви можете змінити назви груп та типів оцінок, а також їх опис, обрати предмети для приєднання до типів оцінок. Ці дані можна буде відредагувати, доповнити або видалити в подальшому.

Прокрутіть сторінку вниз і натисніть “Зберегти”.

Натиснувши на “Редагувати групу”, ви можете змінити назву групи, приєднати потрібні класи та вказати порядок сортування.

Натиснувши на олівець можна відредагувати назву типу оцінки, групу, перелік предметів, порядок сортування, опис та певну інформацію.

Натиснувши на “Додати вид оцінювання” до групи можна приєднати нові види оцінювання зазначивши: назву типу оцінки, групу, перелік предметів, порядок сортування, опис та певну інформацію.

Якщо вам потрібно створити нову групу оцінок, скористайтеся функцією «Додати групу». Вкажіть назву та порядок сортування. Ця опція знаходиться вкінці сторінки.

Натиснувши на “Додати вид оцінювання”, ви зможете додавати необхідні типи оцінок.

У розділі “Адміністрування” – “Конфігурація журналу” – “Початкові класи” ви можете відредагувати характеристики наскрізних умінь учнів початкових класів НУШ. В системі вже є базовий перелік характеристик, який можна відредагувати. Натискаємо “Ініцілізувати дані за замовчуванням”.

Обираємо потрібні пункти та натискаємо “Ініцілізувати”.

Натиснувши на “Олівець”, ви зможете відредагувати кожну характеристику навчальної діяльності початкових класів.

Ви можете змінити назву характеристики, перелік класів та порядок сортування, натиснувши на “Олівець”. Якщо ви встановите галочку “Підсумкова характеристика”, вона буде додана до списку підсумкових характеристик.

Щоб створити додаткову характеристику, натисніть на “Додати характеристику” та заповніть необхідні поля.

В системі Smart School присутній розділ “Журнал гуртків”, який призначений для ведення гурткової роботи керівниками.

Як заповнювати “Журнал гуртків”?

Перейшовши до розділу “Журнал гуртків” обираємо потрібний нам гурток.

Перед нами представлені звіти гуртка:

1. План роботи гуртка

Натиснувши на нього ми можемо вказати тему, розділи програми, кількість годин та строки виконання.

Для редагування теми натискаємо на олівець, для видалення на крестик.

2. Відомості про членів гуртка

Можно переглянути інформацію про учасників гуртка.

3. Облік роботи гуртка

Натиснувши на кнопку “Додати запис” можемо вказати дату, тему та зміст заняття а також його тривалість.

Натиснувши на кнопку “Перегляд” відмічаємо присутність учасників гуртка.

 

4. Масова та суспільно корисна робота гуртка

Натиснувши на кнопку “Додати запис” можемо вказати дату, зміст заходу, місце проведення, тривалість та кількість учасників.

5. Методика та практична допомога керівникам

Натиснувши на кнопку “Додати запис” вказуємо дату, вид наданої допомоги, назву школи чи установи, кількість годин та число присутніх.

6. Висновки та зауваження до роботи гуртка

Можно переглянути висновки та зауваження до роботи гуртка.

 

 

 

 

 

 

 

 

У вчителів, які займаються класним керівництвом в системі Smart School присутній розділ “Класне керівництво”.

Можливості розділу “Класне керівництво”

  • Керування новинами класу

  • Запрошення до реєстрації учнів та батьків

  • Редагування інформації про учня

  • Доступ до перегляду журналу класу

  • Журнал обліку відвідувань

  • Періоди пропусків з поважних причин

  • Звіти та документи

Облік відвідування занять можуть редагувати тільки Адміністратор і Класний керівник.

Для Адміністратора звіт знаходиться в розділі “Звіти класного керівника” – “Відвідування занять”.

Для Класного керівника звіт знаходиться в розділі “Класне керівництво” – “Звіти” – “Відвідування занять”.

Обравши необхідний нам клас ми бачимо звіт в якому автоматично підраховані всі “н”, що були виставлені в журналі вчителями.

Якщо Вас не влаштовують автоматичні дані, то їх можна відредагувати натиснувши на необхідну комірку. В такому випадку вона підсвітиться помаранчевим кольором.

При наведенні курсора на комірку з’являється кнопка “Інформація”. Натиснувши на неї, ви можете переглянути на яких уроках було виставлено “н”.

Натиснувши на галочку можна додати “н”, або прибрати її. Також обраєте причину пропуску: “Без поважної причини”, “Хвороба”, “Поважна причина”.

Ще один спосіб відмітити пропущені дні з поважних причин або через хворобу – натиснути на кнопку “Пропуски з поважних причин”.

Обираємо потрібного нам учня та заповнюємо необхідні дані. Вказуємо дату під час якої учень був відсутній та причину. Можему обрати “Хвороба” або “Поважна причина” та вказати її. Якщо потрібно додати ще інші дати натискаємо “Додати рядок”. В кінці натискаємо “Зберегти дані”.

Якщо причина була обрана “Хвороба” то в звіті в ці дати куточок буде підсвічено синім кольором. Якщо обрана “Поважна причина” то зеленим.

Створений звіт можна переглянути повністю або частково за певний період. Можна обрати семестр, або натиснувши на синю кнопку вказати потрібні дати та натиснути “Застосувати”.

Щоб роздрукувати звіт натискаємо на кнопку “Роздрукувати”.

 

В системі “SmartSchool” присутній розділ “Тестування”.
Для того, щоб створити тест необхідно:
1. Перейти до розділу “Тестування” та натиснути “Створити тестування”.

2. Заповнити необхідні поля та натиснути “Зберегти”.

3. Натиснути на “Додати блок”, заповнити необхідні поля та натиснути “Зберегти блок”.

4. Натиснути “Додати питання”.

5. Обрати “Тип питання” (Тестове питання, Відповідність, Числове значення). Ввести запитання та додати варіанти відповіді. Вказати вірну відповідь та натиснути “Зберегти і додати ще одне питання в блок”. Таким чином тест заповнюється запитаннями.

Існує два способи для ввімкнення тестування учням:

І спосіб. Після проходження тесту результати автоматично зберережуться в журналі

1. Відкрити сторінку журналу та обрати дату, в яку бажаєте зберегти результат тестування.

2. Обрати назву тесту та натиснути “Створити сесію”.

3. Обрати час початку тестування та час закінчення тестування. Поставити галочку напроти “Автоматично виставити оцінки в журнал” та натиснути “Зберегти”.

ІІ спосіб. Відкрити тест без можливості автоматичного збереження до журналу

Також є можливість роздрукувати тест для кожного учня. Для цього активуємо тест та заходимо в нього.

Навпроти кожного учня є кнопка “Роздрукувати”.

Журнал обліку виробничого навчання призначений для використання майстрами професійно-технічних навчальних закладів.

Загальний вигляд сторінки журналу

В кожну комірку на проти студента Ви маєте можливість:

  • Поставити оцінку
  • Відмітити присутність
  • Позначити запізнення
  • Поставити неатестований
  • Додати примітку з позитивним або негативним значенням

Звіт “Перелік-протокол”

“Імпортувати оцінки” дозволяє автоматично перенести із “Обліку виробничого навчання” кваліфікаційну атестацію.

“Масове заповнення” дозволяє продублювати значення в колонці. Наприклад, в колонці “Розряд робіт” можна автоматично напроти кожного учня заповнити одне й те саме значення.

Звіт “Підсумки виробничого навчання і практики”

“Імпортувати оцінки” дозволяє автоматично перенести із “Обліку виробничого навчання” певні типи оцінок.

“Масове заповнення” працює так само як і в “Перелік-протоколі”.

Друкована форма журналу виробничого навчання

Для того, щоб розрукувати загальний вигляд журналу виробничого навчання необхідно натиснути на “Друкувати журнал” та обрати “Друкувати повний журнал”.

Натисніть на посилання для демонстрації друкованого вигляду журналу https://smart-school.com.ua/wp-content/uploads/2021/02/zhurnal.pdf.